Βρίσκεστε στο <country>

Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΤΕΝΑ για τοπικές πληροφορίες.

Πώς να αντιμετωπίσετε τις διαρροές κατά την εμμηνόπαυση

Μια γυναίκα γράφει σε ένα γραφείο
Υπάρχουν πολλά δώρα που σας κάνει η ζωή όσο περνούν τα χρόνια. Η εμπειρία της ζωής σας συχνά σας δίνει μια όμορφη αίσθηση αυτοπεποίθησης και του τι είναι πραγματικά σημαντικό στη ζωή.  Ίσως έχετε μεγάλα παιδιά και χρόνο να κάνετε όλα τα πράγματα που είχατε βάλει στην άκρη όσο αυτά ήταν μικρά ή τα πρώτα πολυτάραχα χρόνια που η καριέρα σας ήταν σε αρχικό στάδιο; Ήρθε επιτέλους η ώρα να ξεκινήσετε εκείνο το χόμπι ή να κάνετε τα ταξίδια που ονειρευόσασταν. Η αδυναμία κύστης δεν θα πρέπει να σας κρατάει πίσω.
 
Πολλές γυναίκες έρχονται αντιμέτωπες με την αδυναμία κύστης κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Υπάρχουν ενδείξεις ότι οι ορμονικές αλλαγές - ένα μειωμένο επίπεδο των οιστρογόνων συγκεκριμένα - επηρεάζουν τους κοιλιακούς μυς και μπορεί να προκαλέσουν αλλαγή θέσης στην κύστη, που έχει ως αποτέλεσμα τη διαρροή ούρων. Επίσης, ο ιστός του κόλπου και του ουροποιητικού συστήματος μπορεί να γίνει πιο ξηρός, λεπτότερος και λιγότερο ελαστικός με την πάροδο του χρόνου. Σαν να μην έφταναν μόνο οι εξάψεις, σωστά; 
 
Ευτυχώς, με τη σωστή ενημέρωση και προστασία, η διαρροή κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης δεν χρειάζεται να σας αποτρέπει από το να κάνετε οτιδήποτε. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για το πώς να χειριστείτε την ακράτεια κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής περιόδου σας: 
 
  • Η θεραπεία οιστρογόνων με τη μορφή κρεμών και κολπικών υποθέτων μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση των συμπτωμάτων σας κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Ρωτήστε τον γιατρό σας ποια είναι η καλύτερη θεραπεία για εσάς.  
  • Προσθέστε μερικές ασκήσεις kegel στην καθημερινή σας ρουτίνα. Μερικά λεπτά ασκήσεων του πυελικού εδάφους την ημέρα μπορούν να μειώσουν ή και να εξαφανίσουν τον κίνδυνο διαρροών.

Προετοιμαστείτε.

Συμβουλές για το τι να ρωτήσετε στον γιατρό σας.

Ξανθιά γυναίκα γιατρός με στηθοσκόπιο χαμογελά σε διάδρομο νοσοκομείου

Ενδυναμώστε το πυελικό έδαφος

Μερικά λεπτά ασκήσεων kegel καθημερινά μπορεί να κάνουν τις διαρροές σας να εξαφανιστούν.

Μία γυναίκα που κάνει τζόκινγκ με ακουστικά βλέπει την ώρα στο ρολόι της

Η ιστορία της Μαίρης

«Τώρα, είναι μόνο οι εξάψεις για τις οποίες έχω να ανησυχώ.»

Μαίρη
59

Ένας ηλικιωμένος άντρας και μια ηλικιωμένη γυναίκα περπατούν σε ένα χωράφι, κόντρα στο φως

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.