Βρίσκεστε στο <country>

Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΤΕΝΑ για τοπικές πληροφορίες.

Αντιμετωπίστε τις διαρροές με τις ασκήσεις kegel

Μία γυναίκα που κάνει τζόκινγκ με ακουστικά βλέπει την ώρα στο ρολόι της

Η πιο αποτελεσματική άσκηση

Ξέρατε ότι μόλις πέντε λεπτά ασκήσεων πυελικού εδάφους την ημέρα μπορούν να μειώσουν σημαντικά την ακράτεια - ή ακόμα και να την εξαφανίσουν; Μόλις τις συνηθίσετε, μπορείτε να τις κάνετε οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και δεν είναι ποτέ αργά για να ξεκινήσετε.
 
Ασκήσεις πυελικού εδάφους, βήμα προς βήμα:
 
  • Ξαπλώστε κάτω. Έτσι μπορείτε να σφίξετε πιο αποτελεσματικά. 
  • Για να απομονώσετε τους μυς, αρχίστε να σφίγγετε με τους μυς που βρίσκονται γύρω από τον πρωκτό σας. Έπειτα αρχίστε να σφίγγετε γύρω από τον κόλπο και την ουρήθρα. Συνεχίστε να σφίγγετε σαν να κρατούσατε κάτι μέσα στον κόλπο σας. Οι γλουτοί και οι μηροί σας θα πρέπει να είναι χαλαροί. Συνεχίστε να σφίγγετε για δύο δευτερόλεπτα, έπειτα χαλαρώστε για δύο δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε όσες περισσότερες φορές μπορείτε.
  • Η δύναμη του σφιξίματος. Σφίξτε τους μυς του πυελικού εδάφους σας όσο πιο σφιχτά μπορείτε. Κρατήστε για πέντε δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε για πέντε δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 5-10 φορές. 
  • Η αντοχή του σφιξίματος. Σφίξτε με μέτρια ένταση για όσο περισσότερο μπορείτε. Προσπαθήστε να κρατήσετε το σφίξιμο για 60 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετέ το κάθε φορά που τελειώνετε ένα κύκλο σφιξιμάτων δύναμης. 
  • Τα γρήγορα σφιξίματα. Σφίξτε όσο πιο δυνατά μπορείτε για δύο δευτερόλεπτα. Έπειτα χαλαρώστε για δύο δευτερόλεπτα. Επαναλάβετέ το 5-10 φορές την ημέρα και κάθε φορά που πάτε να φταρνιστείτε, βήξετε ή γελάσετε. 

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.