Βρίσκεστε στο <country>

Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΤΕΝΑ για τοπικές πληροφορίες.

Αντιμετωπίστε τις διαρροές με τις ασκήσεις kegel

Η ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους θα μειώσει την ακράτεια.
Μια γυναίκα γελάει έχοντας τον εγγονό της στην αγκαλιά της ενώ κάνουν πικ-νικ

Το μόνο πράγμα που πραγματικά βοηθάει

Η ουροδόχος κύστη σας συγκρατείται στην θέση της από έναν αριθμό μυών στο πυελικό σας έδαφος. Όσο αυτοί οι μύες λειτουργούν σωστά, έχετε τον απόλυτο έλεγχο για το πότε τα ούρα μπορούν να εξέλθουν. Όταν οι μύες χάνουν την ελαστικότητα τους, τότε είναι που θα μπορούσαν να αρχίσουν οι διαρροές. Γι' αυτό ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στη διαχείριση της ακράτειας είναι το να μάθετε πώς να απομονώνετε τους μυς του πυελικού εδάφους σας και πως να τους ασκείτε συστηματικά. Είναι το μόνο πράγμα που έχει τόσο καλά αποτελέσματα, σε σχέση με όλες τις άλλες προσπάθειες που κάνετε για να συγκρατήσετε τη διαρροή των ούρων. 

Η αόρατη άσκηση

Ένα αποτελεσματικό πράγμα σχετικά με τις ασκήσεις του πυελικού εδάφους, ή αλλιώς ασκήσεις Kegel, είναι ότι μπορείτε να τις κάνετε οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή - και κανείς δεν θα το παρατηρήσει. Σε μια συνεδρίαση, στάση λεωφορείου ή σε ένα ραντεβού για δείπνο - απλά σφίξτε, σφίξτε, σφίξτε. Η πιο δύσκολη δουλειά για εσάς είναι να θυμηθείτε να τις κάνετε.

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.