Ζώνη ασκήσεων

Ήδη βλέπω διαφορά. Τα αποτελέσματα είναι ορατά. Έχω σαφώς μεγαλύτερο έλεγχο του σώματός μου.

Άννα ”

Το καλό νέο είναι ότι οι ασκήσεις για το πυελικό έδαφος δεν είναι σαν τις συνήθεις ασκήσεις που κάνετε. Είναι ένας απλός και άνετος τρόπος για να ξαναβρούν οι ζωτικοί αυτοί μύες τη φόρμα τους. Χωρίς καν να ιδρώσετε! (Χωρίς ούτε μία σταγόνα ιδρώτα, το ορκιζόμαστε.) Οι μύες του πυελικού εδάφους δεν είναι ορατοί στους άλλους, συνεπώς κανένας δεν θα μπορέσει να καταλάβει ότι τους ασκείτε. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να κάνετε αυτές τις ασκήσεις οπουδήποτε: στο λεωφορείο, στο γραφείο ή στην αναπαυτική σας πολυθρόνα μπροστά στην τηλεόραση.

Πώς μπορούν να σας βοηθήσουν οι ασκήσεις για το πυελικό έδαφος

Αν έχετε ακράτεια από προσπάθεια ή μικτή ακράτεια (για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την ενότητα σχετικά με τους τύπους ακράτειας) αυτές οι ασκήσεις μπορούν να σας ωφελήσουν σε μεγάλο βαθμό. Στην πραγματικότητα, το 70% των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν ακράτεια από προσπάθεια βλέπουν βελτίωση. Αυτό συμβαίνει διότι ενδυναμώνονται οι μύες που στηρίζουν την ουροδόχο κύστη, ενώ ένα πρόσθετο πλεονέκτημα που προσφέρουν είναι ότι γυμνάζουν και την κοιλιά σας! Σημαντικό είναι ότι δεν χρειάζεται να είστε στην πρώτη σας νιότη για να ωφεληθείτε. Μπορούν να τις κάνουν ακόμη και γυναίκες 70 ή 80 ετών και να βελτιώσουν τα συμπτώματά τους, οπότε αξίζει να τις δοκιμάσετε! Να θυμάστε ωστόσο ότι για να διατηρηθούν τα αποτελέσματα, δεν πρέπει να σταματήσετε.

Συμμετάσχετε στο πρόγραμμα Core Wellness