Βρίσκεστε στο <country>

Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΤΕΝΑ για τοπικές πληροφορίες.

Εξασκηθειτε και ανακτηστε τον ελεγχο

Με τη σωστή άσκηση μπορείτε να μειώσετε την ακούσια απώλεια ούρων. Αυτές οι ασκήσεις στοχεύουν στους μύες πυελικού εδάφους, καθώς και στην ουροδόχο κύστη σας. Ο συνδυασμός των ασκήσεων θα βελτιώσει τον έλεγχο της ουροδόχου κύστης σας και θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε την ακούσια απώλεια ούρων.
Εικονίδιο άσκησης

Ασκήσεις

Πριν ξεκινήσετε, πρέπει να βρείτε τους σωστούς μύες που θα ενεργοποιήσετε. Ο ευκολότερος τρόπος να τους βρείτε είναι να σφίξετε τους ίδιους μύες που χρησιμοποιείτε όταν προσπαθείτε να συγκρατήσετε αέρια. Κάθε φορά που το κάνετε αυτό, εξασκείτε τους μύες του πυελικού σας εδάφους. Κάνοντας τις παρακάτω ασκήσεις, μπορείτε να βελτιώσετε τόσο τη δύναμη όσο και την αντοχή των μυών σας, γεγονός που βοηθά στην πρόληψη της ακούσιας απώλειας ούρων.

Εικονίδιο ενδυνάμωσης

Ενδυνάμωση

Σφίξτε και κρατήστε σφιγμένους τους μύες του πυελικού σας εδάφους για ένα ή δύο δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε για 10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε 10 φορές. Προσπαθήστε να μην πιέζετε τους γλουτούς σας και να μην σφίγγετε ταυτόχρονα τους μηρούς ή το στομάχι σας ενώ κάνετε αυτήν την άσκηση.

Εικονίδιο αντοχής

Αντοχή

Εφαρμόστε την ίδια τεχνική με την άσκηση ενδυνάμωσης, αλλά τώρα αντί για σύντομες συσφίξεις, σφίξτε για 10 δευτερόλεπτα κάθε φορά και κάνετε 10 επαναλήψεις. Χαλαρώστε για 20 δευτερόλεπτα μεταξύ των επαναλήψεων.

Εικονίδιο αντίστασης

Αντίσταση

Αυξήστε λίγο τον βαθμό δυσκολίας, προσθέτοντας αντίσταση στην κοιλιά όταν κάνετε τις ασκήσεις ενδυνάμωσης και αντοχής.

Εικονίδιο δυνατών συσπάσεων

Σημαντική υπόδειξη: Δυνατές συσπάσεις

Αισθάνεστε ότι κάνετε σωστά τις παραπάνω ασκήσεις; Δοκιμάστε να κάνετε γρήγορες και δυνατές συσπάσεις, πιέζοντας τους μύες πυελικού εδάφους όσο πιο δυνατά μπορείτε και αμέσως μετά να τους αφήνετε χαλαρούς. Επαναλάβετε έως και 10 φορές.

Να θυμάστε ότι τα καλά αποτελέσματα χρειάζονται χρόνο και θα περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να δείτε βελτίωση. Έως τότε, μην παραλείπετε να κάνετε αυτές τις ασκήσεις καθημερινά.

Εικονίδιο ελέγχου της ουροδόχου κύστης

Έλεγχος της ουροδόχου κύστης

Ανακτήστε τον έλεγχο της ουροδόχου κύστης σας προγραμματίζοντας τις επισκέψεις σας στην τουαλέτα και παρακολουθώντας την ποσότητα υγρών που πίνετε. Για παράδειγμα, αν πίνετε ενάμιση λίτρο νερό την ημέρα, είναι εντελώς φυσιολογικό να επισκέπτεστε την τουαλέτα 8 φορές την ημέρα. Αν νιώθετε την ανάγκη να πηγαίνετε τουαλέτα συχνότερα, εφαρμόστε τις παραπάνω ασκήσεις πυελικού εδάφους για να ανακτήσετε τον έλεγχο.

Τα οφέλη της άσκησης

Μαρτυρία

Οι ασκησεις εγιναν γρηγορα μερος της καθημερινοτητας μου

Τάσος,
48

Σωματικά οφέλη από την άσκηση

  • Μεγαλύτερος έλεγχος της ουροδόχου κύστης
  • Ισχυρότερο σώμα και πνεύμα
  • Μείωση επιπέδων άγχους
  • Καλύτερη σεξουαλική ζωή

Μαρτυρία

Εχω γινει ο προσωπικος γυμναστης του εαυτου μου. Και η σκληρη δουλεια εφερε αποτελεσματα.

Στέφανος,
66

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.